Dostali ste náš tovar a z nejakého dôvodu vám „nesadol“? Kúpili ste omylom nevhodný prípravok, prípadne ho potrebujete vymeniť za iný? Nič sa nedeje. Tovar môžete vrátiť v klasickej lehote 14 dní od okamihu, kedy ste ho dostali. A je jedno, či úplne odstupujete od kúpnej zmluvy, alebo sa jedná o výmenu, či daný produkt reklamujete.

Ako postupovať pri vrátení tovaru?

Ak odstupujete od zmluvy do 14 dní od obdržania zásielky – vytlačte si prosím a vyplňte formulár, ktorý nájdete tu.

Ak reklamujete (napr. Poškodený tovar) – najprv si prosím vytlačte a vyplňte nasledujúci reklamačný protokol
– reklamácia sa riadi platnými obchodnými podmienkami

Balíček spolu s vyplneným formulárom starostlivo zabaľte tak, nech nedôjde k poškodeniu tovaru pri preprave a napíšte nám mailom na info@sweatstop.sk alebo zavolajte na tel. +420 725339531.

My vám emailom pošleme kód pre spätnú zásielku do Packeta (Zásielkovňa). Balíček s tovarom následne prinesiete do najbližšieho miesta osobného odberu. Obsluhe nahlásite kód, tá prevezme balík, opatrí ho štítkom, a to je na odoslanie všetko. Kompletný zoznam miest pre možnosť spätného vrátenia tovaru nájdete tu. Akonáhle tento balík s nalepeným štítkom prinesiete na niektoré z odberných miest, my sa už následne postaráme o spätné dodanie do nášho skladu.

Po doručení tovaru – závisí na rýchlosti doručovacej spoločnosti (zvyčajne však do týždňa) – vám pošleme buď nový tovar alebo vrátime peniaze za vrátený tovar na vami uvedený bankový účet, ktorý vyplníte do formulára a ktorý priložíte spoločne s vráteným tovarom do krabice.

V prípade, že nemôžete využiť služby spätnej zásielky od Packeta (Zásielkovňa), pošlite prosím zásielku na adresu:

AVASON CZ s.r.o.
reklamácia
Jindřichova 2397/18
616 00 Brno
Česká republika

Pozor: Zásielky neposielajte ako dobierku, nevyžiadané dobierky neprijímame a proces vrátenia by sa vám tak zbytočne predražil.